Webová aplikace E-ZAK provozovaná na doméně https://ezak.e-tenders.cz je elektronickým nástrojem ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "ZZVZ"). Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účely přípravy a realizace zadávacích řízení a z nich vyplývajících plnění dle ZZVZ a interních směrnic jejich zadavatele, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "GDPR").
QCM, s.r.o.
Heršpická 813/5
639 00 Brno
IČO: 26262525
kontaktní e-mail:
QCM, s.r.o.
Heršpická 813/5
639 00 Brno
IČO: 26262525
kontaktní e-mail:
V elektronickém nástroji E-ZAK jsou osobní údaje zpracovávány za účelem
Nejsou zpracovávány žádné osobní údaje zvláštní kategorie ve smyslu GDPR čl. 9.
Nedochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování ve smyslu GDPR čl. 22.
Osobní údaje jsou v systému E-ZAK uchovávány
Primárním zdrojem osobních údajů je subjekt údajů v rámci registrace, popř. aktivace uživatelského účtu, v rámci správy svého uživatelského profilu či při použití elektronického podpisu.
Dalšími zdroji osobních údajů mohou být:
Osobní údaje mohou být pro zajištění výše popsaných účelů zpracovávány také dalšími zpracovateli, vždy však pouze se souhlasem a na pokyn Správce.
Osobní údaje mohou být na základě zákonné žádosti předány také třetím subjektům, které disponují zákonnou pravomocí vyžadovat předání předmětných osobních údajů.
Osobní údaje nejsou systémem E-ZAK předávány do třetích zemí nebo mezinárodních organizací.
Právo na opravu je primárně zajištěno v rámci administrace uživatelských účtů - každý uživatel si po přihlášení může upravit či doplnit osobní údaje v rámci svého uživatelského profilu. V případě nedokončené před-registrace je možné se obrátit e-mailem na Správce či Zpracovatele (kontakt viz začátek tohoto dokumentu).
Právo na výmaz ("právo být zapomenut") je primárně zajištěno v rámci administrace uživatelských účtů - každý uživatel může po přihlášení v rámci svého uživatelského profilu využít funkcionalitu pro smazání účtu (uživatelé s oprávněním správce organizace mohou smazat i jiné uživatelské účty v rámci své organizace). V případě, že existuje další právní důvod pro zpracování (byl pořízen záznam o elektronickém úkonu provedeném tímto uživatelem v rámci zadávání zakázek, přičemž legislativou je požadována jednoznačná identifikace osoby, která elektronický úkon provedla), budou jeho osobní údaje vymazány až po stanovené době. V opačném případě budou osobní údaje uživatele vymazány ihned. Stejným způsobem je realizováno právo na odvolání dříve uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Právo na omezení zpracování je primárně zajištěno v rámci administrace uživatelských účtů - každý uživatel si po přihlášení může odstranit vybrané osobní údaje v rámci svého uživatelského profilu. V případě nedokončené před-registrace je možné se obrátit e-mailem na Správce či Zpracovatele (kontakt viz začátek tohoto dokumentu).
Právo na přenositelnost údajů je primárně zajištěno v rámci administrace uživatelských účtů - každý uživatel po přihlášení může v rámci svého uživatelského profilu využít funkcionalitu exportovat.
Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se jej týkají, na adresu Správce (kontakt viz začátek tohoto dokumentu).
Právo subjektu údajů na přístup k osobním údajům je zajištěna tímto dokumentem a výše uvedenými postupy a funkcionalitami.
Právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Informace jsou uvedeny v samostatném článku Cookies.