Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 8139529
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
TEPVOS spol. s r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Třebovská 287
Obec:
Ústí nad Orlicí
PSČ:
562 03
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
e-tenders, s.r.o., M-Palác, 7.patro, Heršpická 813/5, 639 00 Brno
Tel.:
+420 606256174
K rukám:
Michaela Poremská
       
E-mail:
poremska@e-tenders.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/vz00000051
Elektronický přístup k informacím (URL):
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 
centrální zadavatel podle § 3 ZVZ

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
komplexní zabezpečení komunálních činností pro město Ústí nad Orlicí

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Nákup energií pro společnost Tepvos, spol. s r.o., město Ústí nad Orlicí a jím založené a zřízené organizace
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS CZ053
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem 1. části veřejné zakázky je dodávka elektřiny a sdružených služeb včetně zajištění distribuce elektřiny a systémových služeb v době od 1. 1. 2012 pro maloodběr i velkoodběr do 31. 12. 2012 v předpokládaném rozsahu VO 291 MWh a MO 1827062 kWh v množstvích silové elektřiny a převzetí odpovědnosti za odchylku na dodavatele podle vyhlášky č. 541/2005 Sb. Předmětem 2. části veřejné zakázky je dodávka zemního plynu a sdružených služeb včetně zajištění distribuce v době od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2012 v předpokládaném rozsahu 4089 MWh pro maloodběr (MO), v rozsahu 5945 MWh pro středoodběr (SO) a v rozsahu 24311 MWh pro velkoodběr (VO).
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
09123000-7
 
Další předměty
09310000-5
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
1. část veřejné zakázky (dodávka elektrické energie): v předpokládaném rozsahu VO 291 MWh a MO 1827062 kWh v množstvích silové elektřiny; 2. část veřejné zakázky (dodávka zemního plynu): v předpokládaném rozsahu 4089 MWh pro maloodběr (MO), v rozsahu 5945 MWh pro středoodběr (SO) a v rozsahu 24311 MWh pro velkoodběr (VO)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
34287721
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/01/2012 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/12/2012 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
1. část veřejné zakázky (dodávka elektrické energie):MO:Počet záloh.plateb:čtvrtletně;Termíny splatnosti záloh.plateb:15.kalendářní den druhého měsíce příslušného čtvrtletí;Výše čtvrtletní zálohy:90 % z předpokládaného odběru;Fakturace 5x ročně:1 x dle odečtového cyklu odběrného místa,4 x fakturace na základě odečtů dodaných odběratelem.Faktura (daň.doklad) bude odeslán(a) nejpozději 17.kalendářní den posledního měsíce čtvrtletí následujícího po čtvrtletí, za nějž je doklad vystavován.Splatnost daň.dokladů:14 dní od data jejich doručení zákazníkovi.
VO:Počet záloh.plateb v měsíci:1;Termíny splatnosti záloh.plateb:15.kalendářní den v měsíci;Výše měsíční zálohy:90 % z předpokládaného odběru;Fakturace 1x měsíčně:dle naměřených spotřeb odběrného místa. Faktura (daň.doklad) bude odeslán(a) nejpozději 17.kalendářní den měsíce následujícího po měsíci, za nějž je doklad vystavován.Splatnost daň.dokladů:14 dní od data jejich doručení zákazníkovi.
Podrobnosti viz zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Základní kvalifikační kritéria splňuje dodavatel, který splnil podmínky § 53 odst.1 písm. a) až l) Zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel způsobem podle § 53 odst. 2 Zákona. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel tak, že předloží: a) výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobé evidence, pokud je v ní zapsán - § 54 písm. a) Zákona b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky - § 54 písm. b) Zákona. Uchazeči zapsáni v Seznamu kvalifikovaných dodavatelů (§ 125 Zákona) mohou prokázat splění kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 3 měsíce. Tento výpis prokazuje splnění kvalifikace podle § 127 Zákona. Uchazeč, kterým byl vydán certifikát v rámci Systému certifikovaných dodavatelů (§ 139 Zákona) mohou prokázat splnění kvalifikace předložením platného certifikátu (§ 140 Zákona) a tím prokázat kvalifikaci podle § 134 Zákona. Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel tak, že předloží údaje o svém obratu s ohledem na předmět veřejné zakázky za poslední 3 účetní období - § 55 odst. 1 písm. c) Zákona.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Pro 1. část veřejné zakázky dodávka elektrické energie) - Dodavatel splňuje ekonomické a kvalifikační předpoklady, pokud za poslední 3 účetní období byl jeho roční obrat v oblasti předmětu plnění dané veřejné zakázky minimálně ve výši 22000000,--Kč (slovy dvacetdvamiliónůkorun českých) bez DPH.
Pro 2. část veřejné zakázky (dodávka zemního plynu) - Dodavatel splňuje ekonomické a kvalifikační předpoklady, pokud za poslední 3 účetní období byl jeho roční obrat v oblasti předmětu plnění dané veřejné zakázky minimálně ve výši 75000000 Kč (slovy sedmdesátpětmilónů korun českých) bez DPH.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel tak, že předloží seznam významných dodávek s uvedením rozsahu a doby plnění realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech doložených osvědčeními nebo čestnými prohlášeními – (§ 56 odst. 1 písm. a) Zákona).
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Pro obě části - Dodavatel splňuje technické kvalifikační předpoklady, pokud v seznamu významných dodávek uvede a příslušně doloží minimálně 3 zakázky prokazující splnění stejného nebo obdobného předmětu veřejné zakázky ve výši ceny každé zakázky odpovídající nejméně předpokládané hodnotě dané části veřejné zakázky, pro kterou dodavatel prokazuje splnění kvalifikace, přičemž zakázky byly realizovány v posledních 3 letech. Podrobnosti viz Zadávací dokumentace.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:
Hodnocení nabízených cen proběhne pro každou část veřejné zakázky zvlášť, a to prostřednictvím elektronické aukce (podle § 96 a 97 Zákona). Následně budou ceny vzešlé z této elektronické aukce posouzeny a bude vybrána nejvhodnější nabídka pro každou část veřejné zakázky podle základního hodnotícího kritéria pro zadání veřejné zakázky, kterým je nejnižší nabídková cena bez DPH.

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
1
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 18/10/2011 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 31/12/2011 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 18/10/2011 (dd/mm/rrrr)
Čas:
14:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
TEPVOS spol. s r.o.,se sídlem Třebovská 287, 562 03 Ústí nad Orlicí
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Doplnění k bodu III.1.2) tohoto formuláře: 2. část veřejné zakázky (dodávka zemního plynu): VO (velkoodběry): Počet zálohových plateb v měsíci: 1; Termíny splatnosti zálohových plateb: 15. kalendářní den v měsíci; Výše měsíční zálohy: 90 % z předpokládaného odběru; Fakturace 1x měsíčně: dle naměřených spotřeb odběrného místa.
SO (středoodběry): Počet zálohových plateb v měsíci: 1; Termíny splatnosti zálohových plateb: 15. kalendářní den v měsíci; Výše měsíční zálohy: 90 % z předpokládaného odběru; Fakturace 1x měsíčně: dle naměřených spotřeb odběrného místa
Faktura (daňový doklad) bude odeslán(a) nejpozději sedmnáctý kalendářní den měsíce následujícího po měsíci, za nějž je doklad vystavován. Splatnost daňových dokladů: 14 dní od data jejich doručení zákazníkovi.
MO (maloodběry): Počet zálohových plateb: čtvrtletně; Termíny splatnosti zálohových plateb: 15. kalendářní den druhého měsíce příslušného čtvrtletí; Výše čtvrtletní zálohy: 90 % z předpokládaného odběru;
Fakturace 5 x ročně: 1 x dle odečtového cyklu odběrného místa, 4 x fakturace na základě odečtů dodaných odběratelem.
Faktura (daňový doklad) bude odeslán(a) nejpozději sedmnáctý kalendářní den posledního měsíce čtvrtletí následujícího po čtvrtletí, za nějž je doklad vystavován. Splatnost daňových dokladů: 14 dní od data jejich doručení zákazníkovi.
Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542 167 811
Internetová adresa (URL):
www.compet.cz
Fax:
+420 542 167 115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
06/09/2011 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
e-tenders, s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/vz00000051

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
e-tenders, s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/vz00000051

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
e-tenders, s.r.o.
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/vz00000051

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Dodávka elektrické energie
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem 1. části veřejné zakázky je dodávka elektřiny a sdružených služeb včetně zajištění distribuce elektřiny a systémových služeb v době od 1. 1. 2012 pro maloodběr i velkoodběr do 31. 12. 2012 v předpokládaném rozsahu VO 291 MWh a MO 1827062 kWh v množstvích silové elektřiny a převzetí odpovědnosti za odchylku na dodavatele podle vyhlášky č. 541/2005 Sb.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
09310000-5
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
v předpokládaném rozsahu VO 291 MWh a MO 1827062 kWh v množstvích silové elektřiny
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
8150806
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
01/01/2012 (dd/mm/rrrr)  
dokončení
31/12/2012 (dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Dodávka zemního plynu
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem 2. části veřejné zakázky je dodávka zemního plynu a sdružených služeb včetně zajištění distribuce v době od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2012 v předpokládaném rozsahu 4089 MWh pro maloodběr (MO), v rozsahu 5945 MWh pro středoodběr (SO) a v rozsahu 24311 MWh pro velkoodběr (VO).
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
09123000-7
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
v předpokládaném rozsahu 4089 MWh pro maloodběr (MO), v rozsahu 5945 MWh pro středoodběr (SO) a v rozsahu 24311 MWh pro velkoodběr (VO)
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
26136915
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
01/01/2012 (dd/mm/rrrr)  
dokončení
31/12/2012 (dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------