K bodu III.2.3) Technická způsobilost
Ad a) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který doloží, že má s plněním v části veřejné zakázky, do které předkládá svou nabídku, zkušenosti v minimální stanovené hodnotě (hodnotou se rozumí cena za poskytnuté služby či činnosti). Předmětné plnění musí být uskutečněno v posledních třech letech pro jednoho zadavatele/odběratele (nelze sečíst více plnění se stejným předmětem pro jednoho nebo více zadavatelů uskutečněných v průběhu jednoho roku). Tuto povinnost doloží uchazeč vyplněným Seznamem významných služeb, ke kterému připojí osvědčení. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné služby či aktivity realizované v posledních 3 letech.
Zadavatel stanovuje minimální finanční limity a obsah referenční služby v následujícím rozsahu:
• pro 1. část, Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 500 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění (dále jen "ZSS"), § 62 Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež;
• pro 2. část, Odborné sociální poradenství je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 500 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 37, odborné sociální poradenství;
• pro 3. část, Terénní programy je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 350 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 69 Terénní programy;
• pro 4. část, Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 400 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 65 Sociálně aktivizační služby pro rodiny.
Ad b) Dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Dodavatel prokáže předložením strukturovaných profesních životopisů a dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání kontaktního pracovníka a dalších pracovníků dodavatele, kteří se budou podílet na plnění zakázky, s popisem jejich budoucí role při plnění zakázky. Pro jednotlivé části zakázky definuje zadavatel tyto minimální požadavky na jednotlivé osoby:
Část 1 - Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
V rámci této služby budou pracovat 3 sociální pracovníci (3x jeden celý úvazek). Alespoň jeden z těchto pracovníků musí zároveň disponovat řidičským oprávněním skupiny C, které ho opravňuje k řízení autobusu NZDM.
Část 2 - Odborné sociální poradenství
Odborné sociální poradenství budou poskytovat 3 sociální pracovníci na plný úvazek ambulantní formou a 1 sociální pracovník na 0,5 úvazku terénní formou každý všední den, který bude rovněž spolupracovat s odborem správy majetku na oddlužování dlužníků na nájemném, dále bude obcházet ubytovny, kde s lidmi bude řešit jejich situaci.
V rámci části 2 bude vykonávána fakultativní činnost, a to Vzdělávací a informační centrum
Tato fakultativní činnost bude zajištěna 1 sociálním pracovníkem, který bude zaměstnán na 0,5 úvazku. Pracovník informačního centra, který bude zároveň pracovníkem Odborného sociálního poradenství (také na 0,5 úvazku) a bude aktivně shánět klienty i pro vzdělávací centrum, se bude zároveň podílet na organizaci vzdělávacích kurzů.
Část 3 - Terénní programy
Sociální služba bude poskytována terénní formou každý všední den prostřednictvím 2 sociálních pracovníků.
Terénní sociální pracovníci neopomíjí žádný problém klienta, ať už je svázaný s bydlením, dluhy a hospodařením obecně, konfliktem s úřady, prací nebo vzděláním. Jejich rolí je zachytit klienta, motivovat jej k aktivní participaci na řešení jeho problému, asistovat mu při tom a zprostředkovat mu kontakt na poskytovatele dalších služeb tam, kde již role terénního sociálního pracovníka končí. Terénní sociální pracovníci vybraného dodavatele budou mít za úkol především dokonale poznat rodinné prostředí klientů, jejich ekonomické a sociální postavení v hierarchii lokality a pozadí tohoto stavu.
Část 4 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Terénní formu služby budou zajišťovat 2 sociální pracovníci na celý úvazek. Sociální pracovník na 0,5 úvazku bude zajišťovat fakultativní činnost volnočasových aktivit vážící se k SAS.
Z dokladů o vzdělání a odborné kvalifikaci musí být zřejmé, že zakázka bude zajištěna:
- nejméně jednou osobou se zkušenostmi s výkonem řídící funkce, včetně finančního řízení
- nejméně jednou osobou s praxí v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 2 roky (lze doložit i v jedné osobě).
Ad c) Dodavatel uvede informace o zázemí pro plnění vybrané části či částí veřejné zakázky, a to na území vymezeném jako místo plnění zakázky. Minimálním standardem je:
- nebytový prostor, samostatná a uzamykatelná místnost, včetně všech služeb (energie, voda, úklid),
- přístup na toalety a ke kuchyňce,
- vybavení nábytkem (kancelářský stůl, kancelářská židle, skříň, nábytek pro klienty dle povahy služby),
- možnost využívat adekvátně vybavených prostor pro pracovní jednání a pro poskytování služby,
- možnost využívat počítač, tiskárnu (tisk z kanceláře), kopírku a scanner.
Dodavatel prokáže tento požadavek předložením čestného prohlášení o tom, že splňuje tyto minimální požadavky na provozní a technické vybavení.
Zadavatel stanovuje pro jednotlivé části zakázky následující místa plnění:
Část 1 - Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Služba bude realizována terénní formou ve vytipovaných oblastech Kutné Hory a blízkého okolí prostřednictvím kloubového autobusu. Do doby kolaudace budovy Centra sociálních služeb bude zázemí sociálních pracovníků umístěno v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám.
Část 2 - Odborné sociální poradenství
Do doby kolaudace budovy Centra sociálních služeb bude služba odborné sociální poradenství včetně fakultativní činnosti vzdělávacího a informačního centra provozována v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám. Pro řádné plnění 2. dílčí části zakázky si musí poskytovatel zajistit prostory vhodné pro zázemí sociálních pracovníků zajišťujících provoz této dílčí části zakázky, poradenskou místnost, kancelář (která bude současně i recepcí) a vzdělávací (společenskou) místnost se sociálním zařízením.
Část 3 - Terénní programy
Služba bude poskytována terénní formou v SVL Kutné Hory, přičemž zázemím pro pracovníky bude Centrum sociálních služeb. Do doby jeho kolaudace bude zázemí umístěno v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám.
Část 4 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Služba bude realizována převážně terénní formou v přirozeném sociálním prostředí uživatele v SVL Kutné Hory. Zázemí pro sociální pracovníky a prostory pro ambulantní formu SAS si poskytovatel zajistí sám ve městě Kutná Hora, stejně jako prostory, ve kterých bude provozován klub pro předškolní a školní děti (fakultativní činnost).
|