Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce - opravný
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7302021046865
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7302011046865] 02: Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Kutná Hora
Identifikační číslo:
00236195
Poštovní adresa:
Havlíčkovo nám. 552
Obec:
Kutná Hora
PSČ:
28401
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Městský úřad Kutná Hora
Tel.:
K rukám:
Ing. Josef Bárta
       
E-mail:
barta@mu.kutnahora.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.kutnahora.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00236195
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/vz00000157
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit Kutné Hory
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 25
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Kutná Hora a okolí
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
9 288 821
   
Měna:
CZK
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Zadavatel zadává tímto zadávacím řízením čtyři části veřejné zakázky na služby související s realizací projektu „Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit Kutné Hory“ , podpořeného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Projekt je z 85 % financován z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % ze státního rozpočtu České republiky a je evidován pod registračním číslem CZ.1.04/3.2.00/55.00016.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
85300000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Veřejná zakázka je rozdělena na 4 části. U každé části zakázky je stanovena předpokládaná cena, která je pro dílčí část každé zakázky nepřekročitelná.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
9 288 821
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  21  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů způsobem dle § 53 odst. 3 zákona, předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [odstavec 1 písm. a) a b) zákona],
b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení [odstavec 1 písm. f) zákona],
c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [odstavec 1 písm. h) zákona],
d) čestného prohlášení [odstavec 1 písm. c) až e) a g), i) až k) zákona].
Tento požadavek zadavatele platí pro všechny části veřejné zakázky.

V souladu s § 54 písm. a), b), c) a d) zákona uchazeč prokáže profesní kvalifikační předpoklady v následujícím rozsahu:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,
c) potvrzení o registraci sociální služby dle zákona o sociálních službách (platí pro ty dílčí části zakázky, které jsou označeny jako sociální služba dle tohoto zákona).
Tento požadavek platí pro všechny části veřejné zakázky.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč je povinen předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Tento požadavek platí pro všechny části veřejné zakázky.

Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 odst. 2 zákona tím, že předloží:

a) seznam významných služeb a aktivit realizovaných dodavatelem v předchozích třech letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí.
b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb.
c) přehled o provozním zařízení a technickém vybavení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici.

Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Ad a) Dodavatel předloží seznam významných služeb a aktivit realizovaných dodavatelem v předchozích třech letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Významnou službou se rozumí služba stejného nebo obdobného zaměření, jako je předmět plnění v části, do které je podávána nabídka. Bližší informace viz oddíl VI.3) Další informace.
Ad b) Viz oddíl VI.3) Další informace
Ad c) Viz oddíl VI.3) Další informace
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Výše nabídkové ceny v Kč
60
2.
Způsob zajištění plnění veřejné zakázky
40
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2013/S 044-070738 ze dne 02/03/2013 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 15/07/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 15/07/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 15/07/2013 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
MÚ Kutná Hora, Václavské nám. 182, 284 01 Kutná Hora, zas. míst. 1. p., dv. č. 6.
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/55.00016
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
K bodu III.2.3) Technická způsobilost
Ad a) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který doloží, že má s plněním v části veřejné zakázky, do které předkládá svou nabídku, zkušenosti v minimální stanovené hodnotě (hodnotou se rozumí cena za poskytnuté služby či činnosti). Předmětné plnění musí být uskutečněno v posledních třech letech pro jednoho zadavatele/odběratele (nelze sečíst více plnění se stejným předmětem pro jednoho nebo více zadavatelů uskutečněných v průběhu jednoho roku). Tuto povinnost doloží uchazeč vyplněným Seznamem významných služeb, ke kterému připojí osvědčení. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné služby či aktivity realizované v posledních 3 letech.
Zadavatel stanovuje minimální finanční limity a obsah referenční služby v následujícím rozsahu:
• pro 1. část, Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 500 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění (dále jen "ZSS"), § 62 Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež;
• pro 2. část, Odborné sociální poradenství je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 500 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 37, odborné sociální poradenství;
• pro 3. část, Terénní programy je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 350 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 69 Terénní programy;
• pro 4. část, Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi je stanoven limit finanční hodnoty zakázky na jednu referenční službu ve výši 400 000 Kč za jeden rok a obsah poskytnuté služby odvedený jednomu referenčnímu zadavateli v oblasti poskytování sociální služby ve smyslu ZSS, § 65 Sociálně aktivizační služby pro rodiny.
Ad b) Dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Dodavatel prokáže předložením strukturovaných profesních životopisů a dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání kontaktního pracovníka a dalších pracovníků dodavatele, kteří se budou podílet na plnění zakázky, s popisem jejich budoucí role při plnění zakázky. Pro jednotlivé části zakázky definuje zadavatel tyto minimální požadavky na jednotlivé osoby:
Část 1 - Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
V rámci této služby budou pracovat 3 sociální pracovníci (3x jeden celý úvazek). Alespoň jeden z těchto pracovníků musí zároveň disponovat řidičským oprávněním skupiny C, které ho opravňuje k řízení autobusu NZDM.
Část 2 - Odborné sociální poradenství
Odborné sociální poradenství budou poskytovat 3 sociální pracovníci na plný úvazek ambulantní formou a 1 sociální pracovník na 0,5 úvazku terénní formou každý všední den, který bude rovněž spolupracovat s odborem správy majetku na oddlužování dlužníků na nájemném, dále bude obcházet ubytovny, kde s lidmi bude řešit jejich situaci.
V rámci části 2 bude vykonávána fakultativní činnost, a to Vzdělávací a informační centrum
Tato fakultativní činnost bude zajištěna 1 sociálním pracovníkem, který bude zaměstnán na 0,5 úvazku. Pracovník informačního centra, který bude zároveň pracovníkem Odborného sociálního poradenství (také na 0,5 úvazku) a bude aktivně shánět klienty i pro vzdělávací centrum, se bude zároveň podílet na organizaci vzdělávacích kurzů.
Část 3 - Terénní programy
Sociální služba bude poskytována terénní formou každý všední den prostřednictvím 2 sociálních pracovníků.
Terénní sociální pracovníci neopomíjí žádný problém klienta, ať už je svázaný s bydlením, dluhy a hospodařením obecně, konfliktem s úřady, prací nebo vzděláním. Jejich rolí je zachytit klienta, motivovat jej k aktivní participaci na řešení jeho problému, asistovat mu při tom a zprostředkovat mu kontakt na poskytovatele dalších služeb tam, kde již role terénního sociálního pracovníka končí. Terénní sociální pracovníci vybraného dodavatele budou mít za úkol především dokonale poznat rodinné prostředí klientů, jejich ekonomické a sociální postavení v hierarchii lokality a pozadí tohoto stavu.
Část 4 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Terénní formu služby budou zajišťovat 2 sociální pracovníci na celý úvazek. Sociální pracovník na 0,5 úvazku bude zajišťovat fakultativní činnost volnočasových aktivit vážící se k SAS.
Z dokladů o vzdělání a odborné kvalifikaci musí být zřejmé, že zakázka bude zajištěna:
- nejméně jednou osobou se zkušenostmi s výkonem řídící funkce, včetně finančního řízení
- nejméně jednou osobou s praxí v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 2 roky (lze doložit i v jedné osobě).
Ad c) Dodavatel uvede informace o zázemí pro plnění vybrané části či částí veřejné zakázky, a to na území vymezeném jako místo plnění zakázky. Minimálním standardem je:
- nebytový prostor, samostatná a uzamykatelná místnost, včetně všech služeb (energie, voda, úklid),
- přístup na toalety a ke kuchyňce,
- vybavení nábytkem (kancelářský stůl, kancelářská židle, skříň, nábytek pro klienty dle povahy služby),
- možnost využívat adekvátně vybavených prostor pro pracovní jednání a pro poskytování služby,
- možnost využívat počítač, tiskárnu (tisk z kanceláře), kopírku a scanner.
Dodavatel prokáže tento požadavek předložením čestného prohlášení o tom, že splňuje tyto minimální požadavky na provozní a technické vybavení.
Zadavatel stanovuje pro jednotlivé části zakázky následující místa plnění:
Část 1 - Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Služba bude realizována terénní formou ve vytipovaných oblastech Kutné Hory a blízkého okolí prostřednictvím kloubového autobusu. Do doby kolaudace budovy Centra sociálních služeb bude zázemí sociálních pracovníků umístěno v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám.
Část 2 - Odborné sociální poradenství
Do doby kolaudace budovy Centra sociálních služeb bude služba odborné sociální poradenství včetně fakultativní činnosti vzdělávacího a informačního centra provozována v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám. Pro řádné plnění 2. dílčí části zakázky si musí poskytovatel zajistit prostory vhodné pro zázemí sociálních pracovníků zajišťujících provoz této dílčí části zakázky, poradenskou místnost, kancelář (která bude současně i recepcí) a vzdělávací (společenskou) místnost se sociálním zařízením.
Část 3 - Terénní programy
Služba bude poskytována terénní formou v SVL Kutné Hory, přičemž zázemím pro pracovníky bude Centrum sociálních služeb. Do doby jeho kolaudace bude zázemí umístěno v náhradních prostorech ve městě Kutná Hora, které si poskytovatel zajistí sám.
Část 4 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Služba bude realizována převážně terénní formou v přirozeném sociálním prostředí uživatele v SVL Kutné Hory. Zázemí pro sociální pracovníky a prostory pro ambulantní formu SAS si poskytovatel zajistí sám ve městě Kutná Hora, stejně jako prostory, ve kterých bude provozován klub pro předškolní a školní děti (fakultativní činnost).

VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
28/05/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
e-tenders, s.r.o.
Identifikační číslo:
29244919
Poštovní adresa:
Bellova 370/40
Obec:
Brno
PSČ:
62300
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
M-Palác 7, Heršpická 813/5, 639 00 Brno
Tel.:
+420 601367279
K rukám:
Mgr. Jana Sadílková
E-mail:
jana.sadilkova@e-tenders.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):
https://ezak.e-tenders.cz/

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
Identifikační číslo:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetová adresa (URL):

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění 1. části zakázky je, podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, služba sociální prevence – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (dále jen „NZDM“) v terénní formě.

Posláním NZDM je věnovat se dětem, mládeži a mladým dospělým ze sociálně vyloučených lokalit při jejich rozvoji formou vzdělávacích a volnočasových aktivit a tím předcházet společensky nežádoucím jevům. Hlavní snahou je podporovat zdravý rozvoj dětí, mládeže a mladých dospělých, kteří se ocitají nebo mohou ocitnout v obtížné životní situaci a poskytnutím vhodných prostor, informací a odborné pomoci se snažit předcházet jejich sociálnímu vyloučení.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
85300000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 250 252
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 19 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
Odborné sociální poradenství
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění 2. části zakázky je, podle ZSS, sociální poradenství – Odborné sociální poradenství poskytované ambulantní formou zaměřené na finanční a dluhovou gramotnost.

Posláním Odborného sociálního poradenství zaměřeného na finanční a dluhovou gramotnost je poskytnout pomoc a podporu lidem v tíživé sociální situaci způsobené dluhovým zatížením. Součástí pomoci a podpory je spolupráce při řešení dluhového zatížení uživatele – orientace v pohledávkách od věřitelů, zprostředkování kontaktu s věřiteli, stabilizace sociální situace uživatele a nasměrování k jeho oddlužení a zodpovědnému hospodaření s finančními prostředky.

Na tuto sociální službu je vázána fakultativní činnost Vzdělávací a informační centrum.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
85300000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
3 364 232
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 21 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
Terénní programy
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění 3. části zakázky, je podle ZSS, služba sociální prevence – Terénní programy (dále jen „TP“).

Služba TP bude poskytována osobám žijícím v sociálně vyloučených romských komunitách na území Kutné Hory a to v jejich přirozeném životním a sociálním prostředí.

TP je službou sociální prevence a využívá mnoho různých forem činností za účelem dosažení cíle služby, jímž je snižování ohrožení sociálním vyloučením a dorovnávání šancí CS. Přímo v terénu služba poskytuje základní a odborné poradenské činnosti, poskytuje klientům informace potřebné k dosažení řešení jejich problematiky, vede případovou práci a spolupracuje s návaznými službami, ke kterým klienty doprovází.

TP spočívají ve zprostředkování kontaktu osobám z CS se společenským prostředím a poskytování pomoci při řešení problémů souvisejících s bydlením, při uplatňování práv, oprávněných zájmů, pomoc s administrativními úkoly, pomoc s orientací v sociálním systému institucí, pomoc v oblasti splácení dluhů, pomoc při obstarávání osobních záležitostí.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
85300000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
1 631 790
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 21 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
1) STRUČNÝ POPIS
Předmětem plnění 4. části zakázky je, podle ZSS, služba sociální prevence – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (dále jen „SAS pro rodiny s dětmi“) v ambulantní i terénní formě.

Posláním SAS pro rodiny s dětmi je pomáhat rodinám při řešení problémů, které nepříznivě ovlivňují fungování rodiny a které nejsou rodiny schopny samy vyřešit za účelem předcházení sociálnímu vyloučení a snižování míry sociálního vyloučení s cílem zpětné integrace do společnosti. Jedná se převážně o terénní sociální službu, která podporuje rodiny s dítětem nebo více dětmi, které se ocitly v dlouhodobě nepříznivé sociální situaci, při které je ohrožen vývoj dítěte či dětí a kterou rodiče nedokáží sami bez pomoci překonat. V rámci SAS jde tedy především o práci s rodiči, je třeba je motivovat a aktivizovat ke změně. Je požadováno, aby se rodiny na řešení problému spolupodílely. Při poskytování této služby se pracuje v přirozeném prostředí rodiny.
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
85300000-2
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
2 042 547
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: 21 nebo dnech: (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------