1 . na straně 2 ZD v odstavci „Popis částí předmětu veřejné zakázky“ ve 4.odrážce požaduje Zadavatel „...garanci dostupnosti služby“.
Dovolujeme si upozornit Zadavatele že nemůžeme poskytnout takovouto garanci dostupnosti resp. SLA na mobilní služby (volání, datové přenos, atd.). Důvodem je fakt, že nelze ovlivnit různé vlivy působící na síť, jako jsou například nepředvídatelné povětrnostní a atmosférické vlivy, lokální přetíženost sítě v souvislosti s konáním různých masových akcí (shromáždění, sportovní a kulturní události apod.). Z těchto důvodu Telefónica (stejně jako ostatní mobilní operátoři), neposkytuje report dostupnosti služby, zpoždění, apod. Dovolujeme si tímto upozornit, že tento požadavek tedy nelze (obecně) v plné míře splnit.
Nicméně společnost Telefónica provádí své vlastní měření/testování/kontrolu své sítě na každodenní bázi. NMC (Network Management Center) monitoruje síť 24 hodin denně a zajišťuje tak maximální možnou dostupnost.
2. Uchazeč žádá Zadavatele o vysvětlení formulace zadávací dokumentace o fakturaci za služby dvěma souhrnnými fakturami „jednou za SIM karty organizace a druhou za ostatní SIM karty“. V této souvislosti upozorňuje, že podle stanoviska Českého telekomunikačního úřadu se každý subjekt, který dlouhodobě umožňuje užívání telekomunikačních služeb třetím osobám, uzavřel s nimi smlouvu a služby jim fakturuje, nachází v postavení poskytovatele telekomunikačních služeb a podléhá regulaci ze strany ČTÚ ve smyslu Zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích."
3. Uchazeči si dovoluje požádat Zadavatele o poskytnutí Smlouvy o společném postupu zadavatelů při centralizovaném zadávání této veřejné zakázky. Děkuji
|