1. Jedná se o částku, která by se měla měnit u každé smlouvy s každým potencionálním účastníkem tj. PO či Obcí, kalkulace vychází cca 40% z měsíční fakturace u služebních SIM.
2. a) Může výpověď podat každá ze smluvních stran? --- ANO
b) Platí pro každou ze smluvních stran 6 -ti měsíční výpovědní lhůta? --- ANO
c) Vzhledem k tomu, že je Smlouva /předepsaný vzor je v ZD/ uzavírána na dobu neurčitou, může ji kterákoliv ze smluvních stran vypovědět i bez uvedení důvodu? --- ANO
d) Pokud je nějaká nezbytná podmínka pro možnost podání výpovědi Smlouvy některou ze smluvních stran, žádáme o její specifikaci. --- NENÍ.
e) Může v zájmu jednoznačnosti a v případě kladného vyjádření zadavatele k výše uvedenému v tomto dotazu přeformulovat ustanovení bodu 8.2 takto :
"Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s možností její písemné výpovědi při dodržení 6 -ti měsíční výpovědní lhůty počínající běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Poskytovatel může tuto smlouvu vypovědět kdykoliv, i bez uvedení důvodu. Účastník je oprávněn tuto smlouvu vypovědět pouze za podmínky uvedené v čl. 8.3.1. této smlouvy. --- NENÍ to nutné, vše je jasně napsáno, naopak poslední věta by negovala větu předcházející.
3. NE, smlouva bude vždy s každým subjektem zvlášť, nelze časově skloubit a řešit případné přistoupení či výpovědi.
4. ANO, po vzájemné akceptaci, ale nesmí být narušeny zadávací podmínky.
5. ANO, platí: "Dodavatel nebude za zrušené SIM požadovat žádnou kompenzaci", jen v případě, že by jednotlivé SIM (dílčí smlouva) chtěl někdo převézt nebo ukončit dříve (kratší časový úsek než jeden měsíc) a poskytovatel to akceptoval, bereme vyrovnání jako doplacení příslušného měsíce. Pohyb čísel (převody, nové či ukončení) jsou velmi časté, do smlouvy lze doplnit 1 měsíc na vyřízení požadavku jako ochrana pro poskytovatele a účastník bude všechna čísla (SIM) uvádět do provozu vždy k 1. v měsíci, aby byla i jasná fakturace.
|