Metodická podpora

V pracovních dnech 8:00 - 17:00

Tel: +420 267900950
Fax: +420 244026200
ISDS: 3rdzwpj
E-mail
Uzivatel@VestnikVerejnychZakazek.cz


Live Chat Support Offline
Úvodní stránka Evropská unie
Vydání dodatku k Úřednímu věstníku Evropské unie
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Lucemburk
E-mail: ojs@publications.europa.eu
Fax: +352 29 29 42 670
Informace & on-line formuláře: http://simap.europa.eu
Oznámení o zadání zakázky

Oddíl I: Veřejný zadavatel

I.1) Název, adresa a kontaktná místo/místa
Internetové adresy: (je-li k dispozici)
I.4) Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

Oddíl II.: Předmět zakázky

II.1) Popis
Dodávky infuzních roztoků CKTCH
(vyberte pouze jednu kategorii-stavební práce, dodávky nebo služby-která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Pro kategorie služeb viz příloha C1

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky infuzních roztoků pro Zadavatele dodávané na základě rámcové smlouvy.
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li k dispozici)
II.2) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
a
při
při

Oddíl IV: Řízení

IV.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie (Úř. věst.): vyplňte prosím přílohu D1
IV.2) Kritéria pro zadání zakázky
IV.3) Administrativní informace
(pokud ano, vyplňte prosím příslušné položky)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)
(dd/mm/rrrr)

Oddíl V: Zadání zakázky

(dd/mm/rrrr)
V.4) Údaje o hodnotě zakázky (pouze číselné údaje)
při
při
při

(%)

Oddíl VI: Doplňující informace

VI.1) Informace o financování z prostředků Evropské unie
VI.2) Další informace: (je-li k dispozici)
VI.3) Odvolací řízení
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
(dd/mm/rrrr)